torsdag 26 mars 2009

Idag åker cvk ut på maken...

Maken har åkt iväg till SS, och ska ta ut sin cvk,äntligen:))Det har varit ganska tufft att ha den mynnandes direkt under örat, hjärtljuden blir ju så oerhört förstärkta. Som maken sade, nu förstår jag för första gången vad människor som har, tinnitus pratar om. Vi båda, mår oerhört bra egentlligen, när jag tittar på maken kan man aldrig i sitt liv företsälla sig hur han såg ut för 4 v sedan!!! Själv tycker jag att jag har återhämtat mig förvånandsvärt fort, jag är tröttare än valigt helt klart, men rent fysiskt så orkar jag helt klart mer än maken gör, Exempelvis jag kan gå "hyfsade" promenade, men det kan inte maken göra på samma sätt. (ibland är han sååå pjoskig, hahaha!) Det är väl att "bara bita ihop". Efter detta inlägget så har jag en käsnla av att maken kommer att stryyyypa mig han ÄLSKAR, när jag säger -BIT IHOP:))