lördag 7 mars 2009

Lördag mrg.

Maken åkte iväg till SS, han skulle vara där kl 9 för att kolla sin prover, att allt är ok. Fast allt är inte ok, han har haft konstant diaree. Det bara rinner av honom. Det är ju ett under att varken tvåan eller jag har blivit smittade, och det i sin tur får mig att undra om det verkligen är magsjukan det handlar om eller om det är medicinerna han tar som är så jäkla starka att han får sådan reaktion..? Ingen ide att spekulera, svaret får vi inom kort. Igår hade jag ett bakslag efter att ha handlat, skött tvätten, gått en pytte liten runda med hundarn, och lagat maten ,då jäklar, fick jag ont! Så tillslut fick jag ta tabletter och lägga mig för att sova bort smärtan.Ja efter att min älskade äkta hälft hade skällt ut mig efter noterna, måste jag tillägga. -Varför i hela världen måste du fara runt som ett jehu? Kan du inte fatta någon gång att det finns inga måsten, utan att det sitter mellan ögonen på dig?-Ja, jag förstår att det är lätt för dig att säga, eftersom jag sköter allt, blablabla, hmm, känns dialogen igen i andra hem????:)) Så istället för en ökad förståelse som jag i mitt ynkliga tillstånd hade faktiskt hoppas på, så skäller han ut mig också!!! Snacka om primitiv neandertalare, alltså!!! Åhhh, jag som hade odlat min "martyrgloria" sååå omsorgsfull och absolut till ingen nytta:))