fredag 27 mars 2009

Nu i eftermiddags ringde dom frånSS.

Nu i eftermiddags ringde dom från Sahlgrenska sjukhuset. Det är en rutin som dom gör efter ca 4 v. För att höra hur jag mår efter operationen både fysiskt och psykiskt. Jag sade som det var att jag mår otroligt bra mentalt men jag är sååå jävulusiskt trött att det går bara inte att beskriva. Det är ju vanligt, med min trötthet tydligen brukar det vara runt 4 v efter op som det är som värst för att sedan sakteligen vända. Men som hon berättade för mig att just denna tröttheten som många upplever efter att ha tagit bort en njure den ska vara enorm, det finns människor som till och med har somnat stående..Öhh?? Något roligt var att jag ska kunna träna som vanligt, jag ska bara lyssna på kroppen. Kul det ser jag faktiskt fram emot. Men hon rekommenderade mig att ta det lugnt nu i någon v till. När maken hörde att dom rekommenderade att jag skulle ta det lugnt så började att han att gapskratta..?-Säga till min fru att hon ska ta det lugnt...GOOOD LUCK! Undra vad han menade:))