måndag 2 mars 2009

Cyber bantning??

Jag är ganska handlingskraftig människa och NIKA, lade fram cyberbantning, kanske på skoj jag vet inte, vad säger du NIKA? Men så tänkte jag att ju fler man är desstå roligare kan det vara jag måste lugna mig hmm, det är ju bara 5 dagar sedan operationen men om man skulle tänka sig att starta 1/4? Min tanke är att jag eller någon annan gör en lista på sin blogg, sedan fyller man i ålder, vikt, mått bröst, midja höfter och mage på männen. Sedan kan vi ex köra med stegräknare varje v, eller något sådant. Är någon intresserad? Fler förslag? Jag blir bara så taggad, härligt Nika, nu hoppas jag att du inte "chickar" ut. Hmm jag har redan börjat fundera på att införskaffa en motionscyckel, jag verkligen hatar sådana, finns det något som är såååå, nedrans tråkgt? Men det ska vara en ypperlig bra träningsform för problem som jag har numera har nämligen en liten form av(njursvikt). Så fort jag kan så ska jag förkovra mig i BORIIIIING cycklarna och införskaffa en sådan. Kanon för min hälsa och figur:)) MOT NYA LIVSALLTERNATIV!!! Vem vill hänga på??