torsdag 5 mars 2009

Jippie:)

Om inget annat inträffar så kommer The men" hem idag:)) Vi pratades vid, sista gången i går kväll och då hade han behållit mat och dryck hela eftermiddagen, om inget annat inträffar så skulle han komma hem idag:) I eftermiddag när tvåan kommer hem så ska vi äntligen hämta hem vovvsingarna:) Jag längtar ihjäl mig efter dom, jag kan bara konstatera jag är inte riktigt mig själv utan mina älskade fyrbenta vänner. Fast jag vet ju att dom kan inte ha det bättre, Vivvi och Ove är så otroligt härliga människor. Nika, dv schnauzern hon har tydligen funnit sin plats i Oves fåtölj och gud nåder den hunden som skulle ha den fruktansvärda smaken att bara närma sig fåtöljen!!!Ojojoj bitchen nr 1 kommer fram. Gustaf, däremot denna han är en i flocken! Han till och med hängde med in till den dräktiga Bulldoggen dom har, (det var som Vivvi sade av misstag, han hängde på resterande flocken och det var inga problem), men Nika fick allt stanna,där kunde det blivit problem. Bulldoggen dräktig och Nika våran älskade "korkolina",nervig... Say no more:))