fredag 20 mars 2009

En kvinnas vardag...

Alltså ibland blir jag så, "fucking crazy", jag hade precis damsugit och tvättat golvet, då kliver tvåan precis över det med jordkakor som han sprider över golvet, det ser inte speciellt mycket ut men tryck på bilden så ni får en förstoring, då ska ni se! -Kolla hur det ser ut, nu är det du som tar fram damsugaren och gör rent efter dig. Tvåan som är en stor charmör ler stort!(han vet hur han ska lindra sin mor runt lillfingret.) -Åhhh förlåt det var verkligen inte meningen. Jag sticker nu men jag fixar det när jag kommer hem. Han hade bråttom för han skulle ju handla chips och det går ju abslut inte att vänta med en såååådan livsviktigt uppgift... Jag suckar uppgivet tar fram den jäkla dammsugaren och fixar det. Hallå ska jag vänta tills skiten har spridit sig runt hela huset??Nä det går ju inte. Tvåan kom hem och säger lyckligt-Åhh jag tackar...