onsdag 4 mars 2009

Pottipurri...

Ibland undrar jag om jag har en hemlig längtan efter att komma in i gueniss rekord bok och gå in under kategori "den knäppaste" om det finnes en sådan gren har jag en känsla av att jag kvalar mig fram till en finalplats direkt!!! Efter att ha levt i en bubbla så börjar en och annan hjärncell att funka, tro det eller ej... Så idag kom jag på att mitt armbandsur är pyts väck??? Ringde avd och kollade om dom hade fått in ett dam ur, nix det hade dom inte! Ringde maken, som kollade i mitt forna skåp och vad tror ni att han fann i värdeskåpet???Jojo min klocka, huh, det var en stor lättnad! Alltså jag är noga med att låsa in sakerna i värdeskåpet, men tyvärr inte såå noga med att ta med mig dom!Jag blir så jäkla trött på mig själv ibland, tyvärr är det ju inte direkt första gången något sådant inträffar. Maken och resterande gänget är numera isolerade på avdelningen, magsjukan har spridit sig, så ingen får komma på besök och man har regoriösa hygienbestämmelser. -Men vad fasicken du skulle ju vara hemma och ta hand om mig sade du.-Jaha, och hur lätt var det när du pep iväg innan man han att blinka. Jaaa, med facit i handen är jag väldigt glad att jag han och dra, innan skit och spy tournadorn han dra över avdelningen och svepa mig med:))