tisdag 3 mars 2009

Rapporter från SS.

Nu har jag pratat med en irriterad make:)Stackarn är såååå, nedrans less på att vara inne på sjukhuset, och dessutom ha rumsarest. Nåväl odlingarna visade på sjukhussjukan. Men det har lugnat sig uppifrån. CVK kan dom dra först i mrg eftersom den dras på dialysen och han får inte ha kräkts 24-timmar innan, med tanke på smittan. Så det är bäst att maken inte mopsar för mycket annars ska jag ringa sjukhuset och säga att maken minsann kräks i smyg, hihihi...Snacka om att känna maktens sötma, mmmmm, I LOVE IT:)) Kreatininet har fortsatt nedåt,(strax ovanför normalvärdet) HELT FANTASTISKT! Katetern hade dom dragit, wow jag ska inte skriva i cybernvärlden vad jag förslagvis sade att man kan göra,*ASG*, jag kan bara säga att maken undrade om jag hade törnat-jag är bara såååååå öm! Hahaha, ja så kan det gå! Själv mår jag "hyggligt" jag har till och med ätit med aptit och inte nog med det, jag är på dagens 3:e kopp kaffe, ha, det blir nog människa av mig med tillslut.