tisdag 10 mars 2009

Tisdag fm

Maken är på ss, inte för det som hände igår utan för vanliga rutinkontroller. Jag gjorde en rolig grej igår som jag hoppas att den funkar. Jag har ett själv vågigt hår, ja sådant som dom flesta människor tycke är vackert och jag tycker själv att på andra så är det vackert, men på mig så liknar det mest apskit! Alltså har jag en aldrig sinande kamp mot mina vågor, men nu har jag förmodligen hittat en hel serie som ska motverka "krullet" testat idag, så då kanske jag kan slippat lockigt hår hädan efter!JIPPIE!! Annars tycker jag fortfarande att jag mår efter omständigheterna oförskämt bra, det som är irriterande är ju att såret känns lite för jäkligt emellanåt, (det stramar)men jag går upprätt och igår så tog jag en liiiiten promenad med vovvsingarna och det var himmelskt. På tal om hundar jag pratade med Gustafs uppfödare för en stund sedan och två av Gustafs bröder hamnar i Norge och en i Österlen, nere i skånelandet:)