söndag 22 mars 2009

ULLARED, jippie:))

Hör och häpna, jag fick maken till att åka till Ullared!!! Vi åkte dit förutsättningslöst och wow vad vi hittade. Till Tvåan hittade vi en vårjacka som jag har sett på sportaffären, där dom kostar 1200, betalade 250:)) Maken som annars är kräsen hittade en skinnjacka i typ buffel skinn i jeansjackemodell, kanon snygg 560:) Jag själv fyndade mig en klänning som jag hade sett i en butik, där kostade den 1190 och då var den i gula toner, Jag tycker om gult men någon färg jag fullkomligt älskar är rött, och denna klänningen var RÖD!!!För 125:)). Sedan fikade vi och då tyckte jag att vi skulle ta en titt på erotik affären som är vida berömd! Men där var det fullkomligt stopp från makens sida, han totalvägrade:) Då gick jag själv medans maken hämtade bilen. Oj vad jag blev besviken -:((, jag vet inte vad jag hade föreställt mig, men här var det typ några hyllor fulla med p-rullar, några löjliga kläder som jag bara INTE för mitt liv kan associera till erotik, (vad sägs om HÅRIGA, leopard mönstrade stringtrosor, uuuugh)sedan var det typ miljoner snoppar i olika former och färger och några uppblåsbara saker!That´s all!!.Gäsp. Men jag fick min nyfikenhet tillgodosedd. Maken satt i bilen och väntade:)))