fredag 6 mars 2009

:))

Igår ringde maken -Kan du hämta mig, tror du? -Inga problem:) Åkte och hämtade maken, och tack och lov för att en av våra bilar är en automat! Maken är fortfarande inte riktigt ok, det bara rinner av honom, men eftersom dom hade kopplat bort droppet så tyckte han att då kunde han läka ihop hemma. Jag kan faktiskt förstå honom! Tur att man har två toaletter! Maken får ha den ena och det är klorin som gäller:) När vi kom hem så fick vi vila. Jag hade bestämt att jag skulle hämta doggarn med tvåan, så när han kom hem från skolan så åt han och sedan drog vi iväg. Maken stannade dock hemma. Hundarna hade haft det kalas, men det var som jag trodde, hahaha Gustaf "THE KING" han hade blivit tutkad x-antal gånger, av sin far och farbror, men hjälpte det tror ni??Hahaha inte på Gustaf, han har bara bestämt sig för att han är och förblir Alfa-hanen! Hmm, den grabben har helt klart hybris,hihih. Väl hemma så åt vi kvällsmat och det var en speciell känsla:))