torsdag 29 januari 2009

"Aliens" i dialys maskinen...

Herregud vad är det som händer med min make? Han är jäkla i min själ så förändrad. Har dom "aliens" i dialys maskinen tro? Istället för rena blodet så formligen pumpar dom in elaka aliens!!Cyberdrottningen skämtade om det och sa att dom kanske tog bort den "trevliga" njuren... Börjar tro att det ligger något i det. Han är introvert, hummar och mummar, innesluten, grinig när jag kollar som igår kväll hans fötter (han var bra svullen igen)-Jag kan väl inte ha en kran inopererad som tappar mig på vätska heller... Igår hade han missat att ta sin lunchmediciner (5st) då frågade jag honom om han har någon form av dödslängtan!!Nää det hade han inte, men vad du tjatar får jag höra...-Jaaa ,det gör jag säkert... Jag undrar vad det är för fel, andra människor pratar om att dom blir starka ihopsvetsade efter sådan livs kris...Knappast här!!! Jag vill ha tillbaka min älskade underbara livspartner, som alltid hade trygghet/kärlek/ömhet. Jag tror att jag snart sätter ut en annons på "Blocket" Grinig, sur , introvert make" uthyres