söndag 18 januari 2009

Wow, vilken härlig start på en dag:))

Vaknade i morse och pratade med älsklingen på telefonen. Han har haft en jäklig natt, mycket smärta. Eda katetern som han har i ryggen avtar och jag tror att den åker idag eftersom den knappt funkar. Återstår morfin som han har fått. Hoppas att det verkar så han kan sova lite! Nåväl jag tror inte att jag hinner besöka honom idag. Herregud vad här ser ut. Hemmet är eftersatt jag bara måste göra det som jag anser vara förspilld kvinnokraft, nämligen att städa. Jag vill ju ogärna att maken det första han åker på när han kommer hem är en jätteinfektion pga sanitär olägenhet. Jag var ute med hundarna och det var en underbar morgon, torr luft som bet sig fast i kinderna, wow vilken start på dagen. Kom hem och "klickertränade med dom lite bara för skoj skull. Nika är bra tränad med Gustaf, han är en riiiktig SLYNGEL:)Men vilken personlighet, har aldrig haft en sådan hund med sådan personlighet. Mopsar ska ju vara något utöver det vanliga och jag är den första att skriva på det verkligen. Skaffa dig en mops och ditt liv blir sig aldrig likt.