lördag 17 januari 2009

Cyberdrottningen bjuder på middag

Min mor, alltså Cyberdrottningen, var på marknaden med några vänner. Ja rätt vad det var så kom dom att prata om mat och då säger vännerna -hmm, pannkakor det var verkligen längesedan vi åt. Varav Cyberdrottningen, kontrade med- Ja men, kom på fredag så fixar jag och Boulkungen, det. Sagt och gjort det så blev det bestämt. Pratade med modern igår eftermiddag på skypen. Alltså jag är inte klok säger hon. jag bjuder hem folk på middag och så åker jag och pappa iväg och strosar i stan, tack och lov så hade jag min mobil med mig och då ringde vännerna och skulle kolla om det var den tiden som gällde som var bestämt (några timmar senare, tack och lov) Varav modern sade-jajamensann, självklart:)) Så var det bara att inhandla varorna sticka hem fortare än kvickt och steka pannkakor till dom stundande gästerna. Thats my mom:))