lördag 10 januari 2009

Jag har spaaarat pengar..:))

Jo, det är sant, det har öppnat en ny affär i stan där dom bara säljer "klassiska" märken som Henry Llyod, Oscar, osv. Jag bara älskar dessa tidlösa kläder. Nåväl ännu bättre blir det då det står det magsiska ordet REA på, då blir jag helt lyrisk. Igår hade jag sett ut en sååååådan, läcker kavaj till jeansen, och jag skulle få den 50% billigare:))Efter att ha funderat och velat sedan igår bestämde jag mig för att åka och prova den. Ja jag måste säga att maken tyckte verkligen att jag skulle passa på eftersom jag gillade den. Men när jag väl kom till affären och provade den så var den inte bra på mig... Nähä, då tittade jag på en snygg skjortblus som var kanon, den stod det verkligen Monika på! Ok den tar jag, ska till att betala med mitt kort och det visade sig att just då fick affären datorhaveri...Ja det är sant, och jag orkade bara inte att ställa mig i bankomatkön, för att ta ut pengar så det blev inget köp. Så jag har verkligen sparat pengar:)) Påvägen hem åkte jag förbi bageriet och köpte hem semlor, ja inte till mig, till mig köpte jag frallor. Jag håller nämligen på att "svarva" ner mina kvinliga former från stl 40 till stl 38. ack så trist men nödvändigt. (Julens synder).