måndag 12 januari 2009

Då var det åter dags för sjukhuset...

Helgen är över och det har varit en bra helg mycket skratt, trots situationen. Har precis varit och lämnat maken på sjukhuset där han skulle skrivas in. Sedan brast något för mig...jag bölade och bölade och kunde inte stoppa tårflödet. Imrg kl 07:30 drar han iväg till operations avd, och där ska han vara ca ett dygn(inga besök förrän på onsdag) Denna operationen känner jag mig inte lugn förrän den är över. Eftersom den görs på ett annat sjukhus än, op nr två ska göras. På detta sjukhuset har dom som anställnings kriterier att man ska vara en IDIOT för att få anställning där. Tro mig dom har lyckats!!!Det finns några undantag som faktiskt lyfter upp hela sjukhuset, men dom kan man räkna på fingrarna. Så fort jag vet att operationen är gjord, då ska jag ringa, Sahlgrenska och förbereda dom för operation nr 2. Så vi inte förspiller någon mer tid i onödan, mer än vad vi har gjort hitintills. Vågar inte överlåta det åt klantskallarna på sjukhuset för då vet man aldrig hur det slutar...