torsdag 29 januari 2009

Maken föredrar dialysen framför Ullared:))

Jorå, jag har en konstig böjelse, och den heter ULLARED, alltså jag är egentligen det som i vardagstal kallas för klädsnobb. Handla kläder på H&M, Kappahl och allt vad det heter det finns inte i min värld. Men nu kommer det roliga jag fullkomligen älskar Ullared! Visst det finns hur mycket skräp som helst men jag har hittat riktigt fina kvalitets varor. Dom har ju allt!!Hundartiklar osv. Maken är inte speciellt förtjust i Ullared, men nu kommer det fina! Jag skrev att det finns allt, men det gjorde det inte fram till nu. Men nu... Läste att dom har startat en erotikoutlet, vad kul tänkte jag. Så jag sade till maken vad sägs om en utflykt nu på lördag? Nääe säger maken, den enda utflykten jag ska göra är till dialysen..-Var det något speciellt undrade han. Ja, joo jag tänkte kanske vi ska till ullared, säger jag.-Herregud skona mig utbrister maken, jag kom just nu på att det finns fördelar med dialysen:)! Sedan förklarade jag att det har startat en erotikoutlet där, då trodde jag att han på fullt allvar började att tvivla på mitt förstånd:)) Hallå, för två veckor sedan genomgick han en svår operation såret är över 30 cm tvärs över buken, cvk har han inopererad, och frugan "kiddar" om erotikoutlet...Hmmm vid närmare eftertanke, jag tror att jag kunde ha valt en bättre tidpunkt..:)