fredag 16 januari 2009

Nu kommer reaktionen...

Jag brukar säga att våra kroppar är de mest intelligentaste som finns. Jo psyket kan vi manipulera med och det gör vi alla till mans mer eller mindre, genom att förtränga, förskjuta osv, men då är det så "fiffigt" konstruerat att när man som jag "gillrar/dillar" bort psyket, då jäklar då tar kropps symtom över(psykosomatik). Jag är sååå medveten men ta mig sjutton knappast läraktig. I mitt fall brukar det sätta sig på ena axeln, alltså den åker upp och jag har i vanliga fall en lång hals, men när det är som jäkligast då är axeln uppe strax under örat på mig. Jo det är sant och det tar tid för den efter att den har "fastnat" innan den åker ner! Men lär jag mig något?Blir jag vis av erfarenhet??Näe! Är jag knäpp på något sätt? Antagligen . Igår kände jag den berömda värken köra igång,smörjde in mig med tigerbalsam,samt voltare salva. Tack och lov det hjälpte. Men i dag har jag verkligen ont i huvudet. Det är reaktion på v som har varit.Jag har bara kört på,när det känns som jävligast, tänker jag,-bara ett steg till... Har varit hos maken och idag var det som att få tillbaka min make. "Glimten" i ögat var tillbaka och ja, han "kändes" att han var tillbaka i livet. Ta mig tusan INTE ens feber har han efter denna operationen, och det kan jag säga är mycket ovanligt. Nä, nu ska jag ta på mig ordentligt och gå ut med hundarna, när jag kommer hem ska jag tända en brasa, ta ett glas rött vin, mums och bara vara...