måndag 26 januari 2009

Måndag fm...

Maken var hemma för en stund sedan för att intaga sina medikamenten. Han har börjat att arbeta idag... Egentligen är det inte så himla bra dag att starta på. I vanliga fall så går han på dialysen var annan dag men så blir det ett glapp på en dag (eftersom 1 vecka har ju som bekant 7 dagar ).och nu ska han gå först i morgon. Herregud "rullande schema" kan man ju inte begära att dom ska ha på "dårhuset"det skulle ju innebära : 1-Någon måste tänka till 2-det ska blötas och stötas 3-det ska beslutas om vem som ska besluta 4-det ska förankras i styrelsen 5-det ska ner på personal nivå 6-någon måste ansvara för det nya schemat osv osv. Under tiden så är min make bland dom som blir lidande. Idag har jag på mig en fleectröja som har färgen "off white! och makens ansiktsfärg och min tröja hade samma nyans. Förgiftningen har dragit igång... Herregud vad jag beundrar honom att han orkar.