söndag 18 januari 2009

Jippie

Jo jag hade ju som avsikt att köra lite "förspilld kvinnokraft" och det blev väl som jag misstänkte lite si och så med det:)) Ja men, när det nu finns såååå mycket roligare saker i livet än att bli förföljd av en dammsugare...Jag tror ingen klandrar mig. En av roliga sakerna var att en väninna kom på besök, när vi satt i köket så kom en JÄTTESMÄLL, och jag ser att bakom henne flyger ugns hantaget, och sedan en sjuhelvetisk smäll!! Äääääh, då har ugnsluckan det yttersta glaset exploderat??? (det var i och för sig inte roligt)Vi hade alltså suttit och pratat och ingen var i närheten av ugnen ochjag har inte anv ugnen denne v. Jag fattar nada! Eftersom ugnen är inbyggd så sitter den högt upp, alltså är det ingen av hundarna som har stött till den eller något sådant. Vilken tur att ingen blev skadad. På eftermiddag åkte jag till The One And Onely och han är SLANGFRI:))) TAMTAMTAMTAAAAM:)Åhh vad gott att se, den enda slangen han har är centralvenkateter, där han får sin dyalys. Så han förbereder sig att komma hem i mrg. Jag hade kanske önskat först på tisdagen efter dialysen, för smärtan skull, men samtidigt så är han så enveten. Hmm jag har en känsla av att det är nikotin begäret som lockar mest:))!