måndag 19 januari 2009

Mina tankar så här inför PMS...

Den gamle hedelige farbror Freud, han hade inte alls så tokiga ideer, ibland hade han till och med sina ljusa stunder. Just nu sitter jag med den värsta pms, ja när hormonerna formligen sprutar ur öronen på mig, magen är som en spärrballong, brösten som har i vanliga fall är påverkade av jordens dragningskraft blir helt plötsligt höga fasta igen! Då kommer jag osökt att tänka på farbror Freuds teorier, att kvinnan är "avis" på mannen för hans snopp. Om farbror Freud visste hur rätt han har i sin teori, åtminstone en gång i månaden. Om jag hade snopp, då skulle jag. *Skriva mitt namn i snön när jag kissade *Göra helikopter, wow lattjo *Dra av en plåga lite här och där:)) Istället sitter jag här med en sjuhelvetisk, PMS. Snacka om orättvisa i livets vågskålar