onsdag 21 januari 2009

ÄNTLIGEN!!!

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1439662/aktenskap-for-alla-fran-den-1-maj Äntligen är den nya lagen här:)) Jag är en förespråkare av den, det de handlar om är ju i grund och botten KÄRLEK mellan två människor. Vem tar sig rätten att bestämma vilken kärlek är rätt och fel? Argumentet att ja men det strider mot naturen, man kan inte reproducera sig...osv, till det säger jag bara SKITSNACK!! Det finns homosexualitet i djurvärden det är vetenskapligt bevisat sedan många år tillbaka.Alltså homosexualitet finns i naturen(inte bara människans påfund) Att man inte kan få barn?Hallå, detta är ju löjligt !!Maken och jag är en "modern"familj. Barnen är inte makens biologiska. Vi försökte att få barn tyvärr utan resultat. En stor sorg i vårt liv. Men ska vi inte kunna leva ihop bara för att vi inte kan reproducera oss?? Eller har man enbart sex när man ska skaffa barn??Det är det väl ändå ingen människa i hela världen som tror på!! Nej, det de handlar om är att människor som "tjafsar" om homoäktenskap inte kan skilja på sak och person! Herregud jag tror verkligen inte på fullaste allvar att nååååågon i hela världen är intresserade av vad jag har för mig i sänghalmen och uppriktigt sagt vad andra har för sig i deras resp sänghalm det är verkligen inte min sak. Ändå tar många människor sig rätten att fördöma vad homosexuella har för sig. För det är ju faktiskt bara det sexuella som kan vara annorlund. Har dom inte rätt till privatliv som alla andra? Att just kyrkan har fört debatten ?? Jag undra varför det är så många övergrepp på just katolska barnhem??? Kan det bero på att man inte lever som man lär???.